''Παμποντιακόν Πανοΰρ 2026, τη Θωμά ’ς σα Σούρμενα''
Τα Σούρμενα για μένα δεν είναι απλώς μία ακόμη χορευτική εκδήλωση. Είναι ένας θεσμός γεμάτος μνήμες, ανθρώπους, μουσικές και συναισθήματα, στον οποίο έχω τη χαρά να συμμετέχω εδώ και αρκετά χρόνια.
Κάθε φορά που βρίσκομαι εκεί νιώθω την ίδια συγκίνηση γιατί ο χορός παύει να είναι μόνο βήματα και γίνεται τρόπος να συναντηθούν οι άνθρωποι, να ζωντανέψουν οι παραδόσεις και να ταξιδέψουμε όλοι μαζί σε διαφορετικούς τόπους της Ελλάδας.
Φέτος ήταν η δεύτερη φορά που συμμετείχα με αυτή την ομάδα του χορευτικού ομίλου ειρήνη και είχε αξία για μένα γιατί με αυτή την ομάδα προχωράμε μαζί και ζούμε την προετοιμασία, τη συνεργασία, το άγχος πριν βγούμε στη σκηνή και τελικά τη χαρά όταν χορεύουμε όλοι μαζί.. και τελικά αυτά είναι που μένουν!
Αυτό που κρατάω περισσότερο από τα Σούρμενα είναι το συναίσθημα της παρέας και της συνέχειας. Ότι για λίγη ώρα γινόμαστε κομμάτι μιας ιστορίας μεγαλύτερης από εμάς, κρατώντας ζωντανό κάτι που αξίζει να περάσει παρακάτω. Εύχομαι να συνεχίσουμε να ανταμώνουμε για πολλά χρόνια ακόμα, με την ίδια αγάπη για τον χορό και την παράδοση.
- γράφει η Αποστολία Βαρδονικολάκη -




