Καραβάν Σεράι Vol.2
Η συμμετοχή μου στο «Καραβάν Σεράι» ήταν κάτι πραγματικά μοναδικό και πρωτόγνωρο για μένα.
Δεν είχα ξαναβρεθεί σε μια τόσο σημαντική και απαιτητική παραγωγή και από την πρώτη στιγμή συνειδητοποίησα ότι δεν πρόκειται απλώς για μια παράσταση, αλλά για μια εμπειρία ζωής.
Οι πρόβες ήταν πολλές και απαιτητικές, αλλά ταυτόχρονα γεμάτες θετική ενέργεια και ενθουσιασμό. Παρόλο που ήμουν μόλις λίγους μήνες στο χορευτικό, η προετοιμασία αυτής της παράστασης μού έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσω και να δημιουργήσω φιλίες με τόσους διαφορετικούς ανθρώπους, οι οποίοι έχουν όμως
ένα κοινό: την αγάπη για τον χορό!
Η παράσταση ήταν μια πραγματική υπερπαραγωγή, ένα ταξίδι σε διαφορετικούς πολιτισμούς και παραδόσεις που αλληλοεπίδρασαν μέσα στα χρόνια. Κάθε κομμάτι είχε τη δική του ξεχωριστή ενέργεια και μετέφερε μια διαφορετική ιστορία! Από την πρώτη στιγμή που μάθαμε για την παράσταση, οι μουσικές από κάθε περιοχή έτρεχαν στο μυαλό μου και όποτε έβρισκα ευκαιρία έκανα εξάσκηση τα βήματα. Αν και περίμενα πώς και πώς την ημέρα της παράστασης, ταυτόχρονα απολάμβανα τόσο πολύ κάθε στιγμή της προετοιμασίας που δεν ήθελα να τελειώσει όλο αυτό…
Όταν έφτασε η μεγάλη μέρα, η ανυπομονησία ήταν τεράστια. Δε βλέπαμε την ώρα να ξεκινήσει αυτό το ταξίδι, να περάσει το καραβάνι και να μας πάρει μαζί του. Όλα όσα είχαμε δουλέψει θα τα μοιραζόμασταν με άλλα 1600 άτομα που ήρθαν να μας παρακολουθήσουν. Η μουσική, οι χοροί και το κοινό δημιούργησαν ένα συναίσθημα που δύσκολα περιγράφεται με λόγια. Και πέρασε σαν αστραπή! Όλοι στα παρασκήνια τρέχαμε να αλλάξουμε ρούχα και φορεσιές για να μπούμε στην επόμενη σκηνή, ήμασταν στον αυτόματο αλλά το απολαμβάναμε στο έπακρο!
Ακόμη και αν κάποια στιγμή τα βήματα των χορών ξεθωριάσουν, τα συναισθήματα που βίωσα θα μείνουν μαζί μου… Δε θα ξεχάσω ποτέ την αίσθηση ελευθερίας όταν χόρευα τσιφτετέλι ξυπόλυτη στο Christmas Theater ντυμένη τσιγγάνα πλάι στους μουσικούς και τους συγχορευτές μου. Τη συγκίνηση και την ανατριχίλα όταν τραγουδούσαμε όλοι μαζί το Εντερλέζι. Την ξεγνοιασιά και την ευτυχία όταν χόρευα ταραντέλα. Την ικανοποίηση και την ταύτιση με όλη την ομάδα στο φινάλε. Νιώθω απίστευτα τυχερή που ήμουν μέρος αυτής της παράστασης. Το «Καραβάν Σεράι» δεν ήταν απλώς μια χορευτική εμπειρία, αλλά ένα ταξίδι γεμάτο εικόνες, συναισθήματα και ανθρώπους που θα με συνοδεύουν για πολύ καιρό! Νιώθω πραγματικά συγκινημένη όποτε σκέφτομαι αυτά που έζησα και ευχαριστώ πολύ τον δάσκαλό μου, τον ΧΟΕ και όλους όσοι συντέλεσαν στη δημιουργία και την οργάνωση αυτής της παράστασης που θα μείνει σε όλους μας αξέχαστη!
-γράφει η Βέρα Ρουσιάνου -




