Εκδρομή στη λίμνη Δόξα

Την Κυριακή 24/05 το Διοικητικό του χορευτικού μας διοργάνωσε μια πολύ όμορφη απόδραση που μας γέμισε όμορφες εικόνες, χρώματα κ' αρώματα. Επισκεφτήκαμε τη Στυμφαλία κ' το Μουσείο Περιβάλλοντος της Τράπεζας Πειραιώς.
Στη συνέχεια πήγαμε για προσκύνημα στο μοναστήρι του Αγ. Γεωργίου που ήταν μια μοναδική εμπειρία, καθώς μας μίλησε ο γέροντας για την ιστορία του μοναστηριού κ' μας κέρασαν στο αρχονταρίκι γλυκό τριαντάφυλλο, το οποίο φτιάχνουν οι γέροντες. Κατόπιν επισκεφτήκαμε την Λίμνη Δόξα με τη μοναδική ομορφιά της κ' κάναμε μια υπέροχη βaρκάδα. Κουραστική βέβαια αλλά τα καταφέραμε. Στην Καστανιά έγινε η προγραμματισμένη στάση για φαγητό.
​Για το τέλος κάναμε μια όμορφη βόλτα στο Κιάτο για καφεδάκι κ' ξεκινήσαμε για την επιστροφή μας.
​Υ.Γ Αυτή ήταν κ' η στιγμή που επιτέλους συνδεθήκαμε.....

​Η παρέα του χορευτικού μας εδώ κ' 45 χρόνια ξέρει πάντα να περνάει καλά.

​Ευχαριστούμε τον πρόεδρο μας κ' όσους συνέβαλαν για αυτή την όμορφη ημερήσια εκδρομή μας και εις άλλα με υγεία.

- γράφει η Χαρά Αντάρη -

  • Χρονολογία:Μάϊος 2026
  • Χώρος: Λίμνη Δόξα, Φενεός Κορινθίας

Συναφείς Εκδηλώσεις

  • Στο “Καφέ Αμάν της Ειρήνης”
  • ”Παμποντιακόν Πανοΰρ 2026, τη Θωμά ’ς σα Σούρμενα”
  • Καραβάν Σεράι Vol.2
  • 10o No Finish Line Athens