Ένας απίθανος Μάης με γλέντια, εκδρομές και καλή παρέα!

Ένας απίθανος Μάης με γλέντια, εκδρομές και καλή παρέα!

Μπορεί το φόρτε μας να είναι ο χορός μέσα από τα μαθήματα, τις παραστάσεις και τις εμφανίσεις μας, αλλά δεν ξεχνάμε ποτέ ότι κύκλος μας είναι κυρίως... μια παρέα.

"ΤΟ ΚΑΦΕ ΑΜΑΝ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ"

Έτσι, μέσα στο Μάη που αφήσαμε πίσω γλεντήσαμε με την καρδιά μας σε μια βραδιά-έκπληξη από το τμήμα της χορωδίας μας. Το "Καφέ Αμάν της Ειρήνης" άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα με κέφι, χαμόγελα και χορό. Τα μέλη της χορωδίας μας ετοίμασαν μερικά από τα πιο λατρεμένα, λαϊκά τραγούδια για εμάς και με τη συνοδεία εκλεκτών μουσικών απογείωσαν τη βραδιά.

Οι μουσικοί μας ήταν η δασκάλα μας Ειρήνη Δερέμπεη (πολίτικο λαούτο) , ο Κάρολος Κουκλάκης (μπουλγαρί), ο Κυριάκος Γκουβέντας (βιολί) και η Άννα Κουκλάκη (κανονάκι), ενώ guest εμφάνιση έκανε ο φίλος και συγχορευτής μας Γιώργος Κίτσιος που συνόδευσε με την κιθάρα του. Ωστόσο, τίποτε δεν θα είχε φτάσει στα αυτιά μας ευχάριστα και μελωδικά αν δεν ήταν ο Ηλίας Δόσκορης στην ηχοληψία.

Τους ευχαριστούμε θερμά όλους και ανυπομονούμε για το επόμενο "Καφέ Αμάν της Ειρήνης"!

(Πατήστε παρακάτω 🔽 και δείτε φωτογραφικά στιγμιότυπα από τη μοναδική βραδιά)

Στο “Καφέ Αμάν της Ειρήνης”


ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ ΔΟΞΑ

Η ομάδα το διάλεξε και ο καιρός το επέτρεψε!
Ξεκινήσαμε τη διαδρομή μας όλοι μαζί με τελικό προορισμό τη λίμνη Δόξα στο Φενεό Κορινθίας, έναν προορισμό βγαλμένο από παραμύθι. Στην πρώτη μας στάση πάνω από τη λίμνη Στυμφαλίας απολαύσαμε το Μουσείο Περιβάλλοντος και τα υπέροχα εκθέματά του. Λίγο αργότερα ανοιγόταν μπροστά μας το φανταστικό τοπίο της λίμνης με το εκκλησάκι του Αγ. Γεωργίου στη μέση και τα βουνά να κρατούν γύρω-γύρω έναν υπερφυσικό χορό.

Τα μάτια μας "χόρτασαν" χρώματα και η ψυχή μας γαλήνη. Η φύση στα καλύτερά της!

Βέβαια, ήσυχα δεν κάτσαμε - αλωνίσαμε την λίμνη με τα κίτρινα ποδήλατα και επισκεφθήκαμε το μοναστήρι της περιοχής με την όμορφη αρχιτεκτονική.
Αφού "γεμίσαμε" εικόνες, συνεχίσαμε την εκδρομή μας προς τα εκεί που θα γέμιζε και το στομαχάκι μας. Η ημέρα έφτανε σιγά-σιγά προς την ολοκλήρωσή της, καθώς πήραμε τον δρόμο του γυρισμού, γεμάτοι εμπειρίες, ανάσες από την καθημερινότητα και δεμένοι πιο πολύ από ποτέ.

Η Χαρά έζησε την εκδρομή και μας μεταφέρει εκεί με τον ζωντανό της λόγο.
Πατήστε παρακάτω 🔽🔽🔽 για να δείτε τις φωτογραφίες από την εκδρομή και το κείμενο της Χαράς.

Εκδρομή στη λίμνη Δόξα


ΤΟ ΠΙΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ, ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΓΛΕΝΤΙ ΜΑΣ

Θα μπορούσαμε να πούμε "Και εις άλλα με υγεία!", αλλά έχουμε ήδη κλεισμένο ραντεβού για αυτό 🔽:

Save the Date" ... που λεν' και στα χωριά μας!
Σας περιμένουμε όλους!

- Είσοδος Ελεύθερη-